BLOGU LU' OTRAVĂ

Wednesday

10

December 2014

0

COMMENTS

Daca nu ai grija de tine, neglijenta va lua aceasta responsabilitate.

Written by , Posted in Diverse

Finalul de an vine cu o rememorare a lucrurilor pe care le-ai facut in anul respectiv si o promisiune ca lucrurile pe care nu ai apucat sa le faci in anul care tocmai se apropie de final o sa le faci in anul care vine. Lucrurile care conteaza sunt pentru toti aceleasi…poate ca pentru unii ordinea lor este diferita. In postarea de astazi o sa vorbesc despre cel mai important lucru de pe lista. Lucrul ala care conteaza cel mai mult, lucrul ala fara de care nu putem sa trecem la urmatorul lucru de pe lista.

Astazi vorbim un pic despre sanatate, despre lucrul la care trebuie sa tinem cel mai mult. Si depinde sa facem asta…ba mai mult este obligatoriu sa facem asta. Ce e fericirea? Pana la urma fericirea si sanatatea depind una de cealalta. Daca sanatatea lipseste…fericirea nu isi poate face loc. Asa ca pana la umra feicirea inseamna si sanatatea. Iar daca noi nu aveam grija de sanatatea noastra…cu siguranta nimeni nu o sa se ocupe de asta. Prin urmare…primul lucru de care trebuie sa tinem cont este un stil de viata cat mai sanatos – asta inseamna un regim alimentar sanatos si miscare. Fie ca este vorba de alergat in parc sau mers la sala.

In postarea de astazi ne facem promisiuni. Promisiunea ca la anul o sa avem mai multa grija de noi. Si genul asta de promisiune incepe cu o misiune, cum ar fi misiunea150, aceea de a iti tine trigliceridele la nivelul optim…

Recomandari pentru un stil de viata sanatos

O viata sanatoasa incepe cu un stil de viata sanatos si ordonat.

Ce este hipertrigliceridemia (HTG)

Monitorizarea nivelului trigliceridelor in sange este la fel de importanta precum cea a colesterolului sau a tensiunii arteriale. Trigliceridele depozitate in celulele grase ale corpului (adipocite) sunt utilizate, atunci cand organismul nu mai este alimentat, pentru un surplus energetic. Persoanele care consuma mai multe calorii decat ard – de regula calorii provenite din carbohidrati si grasimi – sunt si cele la care se observa nivele crescute de trigliceride.  Nivelul trigliceridelor poate fi determinat printr-o analiza simpla de sange, care poate sa indice daca acestea sunt sau nu in limite normale. Mai multe detalii gasiti pe misiunea150.ro.

In prevenirea sautratarea hipertrigliceridemiei (HTG), stilul de viata corespunzator este esential; astfel, sunt cateva reguli de care trebuie sa tii cont:

•    Evita sau limiteaza consumul de alcool; contine mult zahar si poate determina cresteri ale trigliceridelor.
•    O alimentatie echilibrata trebuie sa fie bogatain acizi omega-3 si grasimi sanatoase mononesaturate (vegetale)
•    Incearca sa eviti pe cat posibil grasimile (mai exact alimente precum lactatele integrale sau galbenusul de ou).
•    Mentine-ti constant o greutate normala, fara a face excese calorice.
•    Evita alimentele dulci, sunt bogatein calorii si cresc semnificativ numarul trigliceridelor din sange.
•    30 de minute de activitate fizicain fiecare zi contribuie la scaderea trigliceridelor.

Tine cont de aceste sfaturi si acorda-ti primul ajutor pentru o viata sanatoasa!

NU UITA: “Daca nu ai grija de tine, neglijenta va lua aceasta responsabilitate” – Carrie Latet

Mult mai multe amanunte legate de trigliceride gasesti pe www.misiunea150.ro

Foto: www.siluk.ro


Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.